Hynek Zbořil / International Performance Leader, ZOOT
Než se Hynek dostal k online marketingu, dělal 4 roky v brněnském IBM, kde také zažil svůj první velký FAIL v onlinu. Bez větších znalostí se pokoušel nastartovat vlastní projekt, který byl bez potřebného know how odsouzen k okamžitému zániku.
Online marketing mu však učaroval a proto se rozhodl nastartovat svou kariéru v agentuře H1.cz v oddělení displayové reklamy. Během dvou let se, kromě přesunu pod hlavičku GroupM, věnoval programatickému nákupu pro klienty jako je Česká Spořitelna, Ford, Cetelem, a další.
Po zkušenostech z agentury přišel čas na přesun na stranu klienta. V ZOOTu dostal na starost narovnat vztahy s dodavatelskými agenturami a sjednotit strategii performance kanálů. Během posledního roku a čtvrt vybudoval a centralizoval interní agenturní tým, který nyní servisuje všechny 3 země, kde ZOOT působí.
![]() |
![]() |