Justus M. Mallach

Justus M. Mallach / Measurement & Attribution Evangelism EMEA, Google

Last click vs. Data Driven Atribution

Attribution is THE topic in online marketing 2017. It’s top of mind for executives as well as practitioners due to its implications for both business strategy and tactics. However, it's also complex and has many dimensions. Justus Mallach will introduce you to a framework that will help you solving your attribution challenges - both in the short and in the long term.


Justus se aktivně zajímá o podnikání, bankovnictví, finanční řešení a kreativní myšlení. Jako Measurement & Attribution Evangelist v Google věnuje svůj čas klientům, kterým pomáhá se správou výkonnostních kampaní nebo s atribucí řízenou daty (Data Driven Attribution) v Google AdWords. Mezi jeho záliby patří hudba, umění a sport a diskuze o podnikání.

     

1. ročník
12+
vystupujících
3
sály
15+
hodin přednášek a workshopů
1
večerní afterparty #Perf2020
Organizátor
logo Acomware
ACOMWARE s. r. o.
www.acomware.cz
Budějovická 778/3
140 00 Praha 4

COPYRIGHT 2018 PERFORMANCE2020.CZ VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA